Klanttevredenheid boven alles!

Bij Ibizamail vinden wij service en klanttevredenheid erg belangrijk. Daarom willen we u zo goed mogelijk informeren en begeleiden bij de aankoop van uw favoriete product.  Via onze chatfunctie op de website en vanzelfsprekend ook via e-mail (info@ibizamail.nl) kunt u contact met ons opnemen en begeleiden wij u graag bij de juiste keuze. Ook zijn wij op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar via 06-50610220.

Tips

Mocht u tips, inspiratie, leuke ideeën of ervaringen met ons willen delen, dan zij wij daar enorm blij mee. Wij zullen elke reactie met zorg behandelen en u vervolgens voorzien van passende feedback.

Klachten

Ibizamail staat achter haar producten, de kwaliteit en diversiteit ervan. Mocht er onverhoopt een klacht zijn, dan kunt u ons dit middels de chatfunctie op de website of via e-mail (info@ibizamail.nl) kenbaar maken. Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen om een passende oplossing te bieden.

Retourneren

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw bestelling of toch iets anders wensen, meld dit dan binnen 7 werkdagen door een mail te sturen naar: info@ibizamail.nl. Vermeld daarin uw naam, ordernummer, product, uw iban nummer en de reden van retour.

Vervolgens kunt u uw bestelling (op eigen kosten) opsturen naar: Ibizamail.nl – p/a Rijksstraatweg 155 – 3316 EG – Dordrecht

Als wij uw bestelling retour ontvangen hebben, dan zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekeningnummer.

Let op
– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij het niet terug nemen
– De kosten van retourzending zijn voor rekening van de afzender